UDRUGA ZA PREVENCIJU PREKOMJERNE TEŽINE

ASSOCIATION FOR OVERWEIGHT PREVENTION

Osnovana je u listopadu 2002. godine.
Naša je želja potaknuti svaku osobu na preuzimanje odgovornosti za vlastito zdravlje, jer se samo znanjem o ispravnom načinu življenja, pravilnom prehranom i fizičkom aktivnošću, može raditi na osobnoj prevenciji.

Predjela

Namaz od bakalara sa komoračem

Sastojci: 
¾ kg pomočenog i skuhanog bakalara;
1 glavica komorača (gomoljasti dio);
10 režnjeva češnjaka;
1 čaša juhe od bakalara;
1 dcl maslinovog ulja;
začini po želji (bosiljak ili menta i zeleni listići komorača) 
Priprema: 
U mlijeku kuhati češnjak gomolj komorača. Prethodno pomočeni i skuhani bakalar od oko ¾ kg očistite i isjeckajte na komade te ribi dodajte 10 režnjeva u  mlijeku kuhanih češnjaka, malo mlijeka u kojem se bijeli luk kuhao, 1 čašu juhe od bakalara, 1 dL maslinova ulja, 1 žlicu krušnih mrvica, 4 režnja svježeg češnjaka.

Posolite i popaprite te sve skupa u mikseru sameljite u grubu smjesu. Na kraju dodajte malo nasjeckanog bosiljka (ili mente) i zelenih listića komorača (sa zelene stabljke).

Namaz služite hladan s prepečenim kruhom.

 


Uppt, Radionica kuhanja br. 4/10.11.2011